Gennem de sidste 6 år har vi mødtes minimum 1 gang om året. Det startede med at vi inviterede til pizzatræf i det lille grilleri. Det foregik efter først til mølle princippet. Efter flere år på denne måde, lavede vi det om til et lukket arrangement. Det har så udviklet sig til mange hyggelige timer med god mad og drikke. Bl.a. kursus i foodstyling og nu en weekend tur i sommerhus. Vi mødtes fredag eftermiddag.

Her stod menuen på kylling cupcakes med kartoffelmos frosting og grønsalat samt pølser med kartoffelsalat.

Og så var der fællesspisning fredag aften.

Vejret var med os, så morgenmaden lørdag blev indtaget ude.

Her var der bl.a skyr med havtornsirup og hjemmelavet mysli. Hvis man ikke er så vild med skyr, er det her en rigtig god måde at spise skyr på.

Udflugten lørdag middag gik til Hals.

Her sad vi udenfor og spiste. Super hyggeligt, det blæste dog en del.
Godt hjemme igen, er vi i fuld gang med forberedelserne til aftenens menu.

Rommarineret varm røget laks.

Bagte fyldte kartofler.

Marineret og helstegt oksemørbrad.

Et glas bobler før middagen.

Smukt vejr, smuk forret, godt selskab så bliver det ikke meget bedre.

Morgenmad søndag i gråvejr og småregn, hvor var vi heldig med vejret. Tak for en skøn, skøn weekend.
Leave a Reply